contact

Openingstijden:

Maandag 13:30 - 17:30 uur

Dinsdag - Vrijdag 09:00 - 17:30 uur

Donderdag gesloten

Zaterdag 09:00 - 16:00 uur

Zondag gesloten

klachtenprocedure

Wat doe ik als ik een vraag of klacht heb ? Pccentraal streeft naar klanttevredenheid. Bent u niet tevreden met een product of met onze service ? Dan stellen wij uw mening zeer op prijs. U kunt met uw vragen of klachten altijd bij ons terecht. Dit kan per telefoon, via e-mail en per post. Uiteraard kunt u natuurlijk ook langskomen bij ons in de winkel aan de Westerweg 259 1852AG Heiloo. Wij beantwoorden uw e-mailbericht binnen twee (2) werkdagen.

contactinformatie

telefoon

Pccentraal beantwoordt uw vragen van maandag 13.30 uur - 17.30 uur, van dinsdag tot en met vrijdag 09.00 uur - 17.30 uur en zaterdags van 09.00 uur - 16.00 uur op telefoonnummer 072 5323302. Onze medewerker beantwoordt al uw vragen met betrekking tot onze producten en diensten.

e-mail

U kunt uw vraag ook per e-mail stellen. Wij beantwoorden uw e-mail binnen twee (2) werkdagen. Ons e-mailadres : info@pccentraal.nl.

post

Stelt u uw vraag liever per post ? Ook dat kan bij Pccentraal. U kunt uw brief sturen naar : Pccentraal Westerweg 259 1852AG Heiloo. Binnen drie (3) werkdagen krijgt u een inhoudelijke reactie op uw brief .

langskomen

Wilt u liever langskomen om uw probleem uit te leggen ? Dan kunt u uiteraard langskomen in onze winkel aan de Westerweg 259 1852AG Heiloo.

service en ondersteuning

Om u zoveel mogelijk van dienst te zijn biedt Pccentraal telefonische ondersteuning op alle bij Pccentraal gekochte producten. Wij beantwoorden uw vragen, helpen u bij uw computerproblemen en bieden hulp op afstand en hulp aan huis.

© 2017 Pccentraal Westerweg 259 1852AG Heiloo | info@pccentraal.nl | http://www.pccentraal.nl/ | 072 5323302. Alle rechten voorbehouden.


ONTVANG ONZE NIEUWSBRIEF MET TIPS & AANBIEDINGEN

Chat

Hulp en ondersteuning

Vraag de technische
specialist om advies of hulp