klantenservice

·online bestellen volledig beveiligd

·verzendkosten

·afhalen

·verzenden

·levertermijn

·betaalmethodes

·annuleren en retourneren

·klachten

online bestellen | bestelproces

Om een bestelling te plaatsen kunt u zich als klant registreren (een account aanmaken). U geeft eenmalig uw adresgegevens op en kiest een persoonlijke inlognaam en wachtwoord. Met deze combinatie kunt u zich voortaan aanmelden in onze webwinkel. Deze gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet doorgegeven aan derden. Om een product te bestellen klikt u op de knop 'plaats in winkelwagen". Wilt u meerdere producten bestellen klik dan op de knop 'verder winkelen'. Alle productprijzen zijn inclusief BTW.Via de link : winkelwagen inzien kunt u uw winkelwagen bekijken. U kunt ervoor kiezen om de bestelling in onze winkel: Pccentraal aan de Westerweg 259 in Heiloo op te halen, of om uw bestelling thuis of op uw werk te laten bezorgen. Kies een betaalmethode en bevestig om uw bestelling te plaatsen. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Met uw account kunt u uw profieldetails (adresgegevens en factuurgegevens) ,uw downloads, bestellingen en verlanglijst bekijken. Aan uw verlanglijst kunnen geen enkele rechten worden ontleend.

U kunt ook een bestelling plaatsen zonder in te loggen of een account aan te maken.

Het volledige bestelproces op Pccentraal.nl is beveiligd en verloopt via een secure server (SSL-verbinding). Dit houdt in dat al uw gegevens versleuteld verzonden worden, waardoor het voor derden onmogelijk is deze te ontcijferen tijdens het transport. U kunt de beveiliging checken door tijdens het bestelproces op uw rechtermuisknop te drukken en te kiezen voor eigenschappen . U krijgt nu een venster met de verbindingsgegevens. Bij verbinding staat vermeld dat het om een SSL - verbinding gaat. Betalingsgegevens zoals een creditcardnummer en vervaldatum en loginnamen en wachtwoorden bij bijvoorbeeld iDEAL, worden uiteraard niet opgeslagen in ons systeem.

verzendkosten

Bij Pccentraal betaalt u voor uw bestelling via onze webshop wel verzendkosten.

afhalen

Pccentraal biedt u de mogelijkheid uw bestelling af te halen in onze winkel aan de Westerweg 259 in Heiloo. Wanneer u een product | bestelling wilt afhalen dient u eerst het gewenste product te bestellen in onze webwinkel. Om gebruik te kunnen maken van onze afhaalpunt Pccentraal Westerweg 259 in Heiloo, dient u bij het afrekenen van uw winkelwagen voor deze optie te kiezen. Zodra uw bestelling verzonden is ontvangt uw per e-mail een verzendbevestiging. Op het moment dat wij uw bestelling binnen hebben, ontvangt u per e-mail een afhaalbevestiging. Zodra u dit bericht ontvangen heeft kunt u uw bestelling afhalen in onze winkel aan de Westerweg 259 in Heiloo. (a.u.b. legitimatie meenemen)

verzenden

Wanneer u een product | bestelling in onze webwinkel plaatst en u stelt het op prijs wanneer dit artikel | deze bestelling bij u thuis, op uw werk, of op de Westerweg 259 wordt afgeleverd, dan kunt u hier in onze webwinkel voor kiezen. Bolten Westerweg 259 is een pakketshop van DHL. En een pakketshop fungeert als alternatief afleveradres. Is er bij een bezorging niemand aanwezig op het afleveradres, dan kan het pakket op verzoek van de geadresseerde op de Westerweg 259 worden afgegeven. Daar kan het pakket dan worden afgehaald (a.u.b. legitimatie meenemen).

Zodra uw artikel verzonden is, ziet u bij orderstatus verzonden en (indien van toepassing) een track en trace nummer staan. Wij verzenden met DHL. Op de track en trace site van DHL kunt u uw orderstatus controleren. Bij aflevering van uw bestelling kunt u deze rustig bekijken en controleren op schade en | of gebreken.Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden (en u heeft pccentraal niet als alternatief afleveradres opgegeven) dan wordt het later nog een keer aangeboden. De dag en het tijdstip van de tweede bezorging is afhankelijk van de dag van de eerste bezorging. Mislukt de tweede bezorging ook, dan vindt u een bericht in uw brievenbus. Op dit bericht staat waar u de zending kunt ophalen. Hiervoor heeft u drie (3) weken de tijd.Een pakket | pakketten met een aanvullende dienst zoals een handtekening (legitimatie) voor ontvangst worden niet bij uw buren afgegeven !

levertermijn

Uw bestelling heeft uw binnen 3 (drie) werkdagen in huis, mits alle producten voorradig zijn. Is dit niet het geval, dan kunt u kiezen voor een gratis deellevering. Producten die op voorraad zijn worden direct verstuurd. Kiest u voor vooruitbetalen dan wordt uw bestelling verstuurd, zodra wij uw bestelling ontvangen hebben.

Bij bezorging onder rembours betaalt u contant aan de bezorger van DHL Nederland, de zogenaamde remboursverzending. U betaalt voor dit betaalgemak 6 euro extra. U betaalt dus pas op het moment dat u uw bestelling daadwerkelijk aangeboden krijgt. Alvorens te betalen kunt u uw pakket rustig bekijken en controleren op schade en | of gebreken. Bent u tevreden ? Dan betaalt u aan de bezorger. Remboursleveringen kunnen plaatsvinden op maandag tot en met vrijdag, maar niet op zaterdag.

betaalmethodes

Afhankelijk van de door u gekozen betaalwijze worden er eventueel betalingskosten gerekend. Informatie leest u hieronder. Als u een bestelling plaatst kunt u bij Pccentraal gebruikmaken van de volgende betaalmethodes:

rembours Bij bezorging onder rembours betaalt u contant aan de bezorger van DHL, de zogenaamde remboursverzending. U betaalt voor dit betaalgemak 6 euro extra. U betaalt dus pas op het moment dat u uw bestelling daadwerkelijk aangeboden krijgt. Alvorens te betalen kunt u uw pakket rustig bekijken en controleren op schade en | of gebreken. Bent u tevreden ? Dan betaalt u aan de bezorger.

Remboursleveringen kunnen plaatsvinden op maandag tot en met vrijdag, maar niet op zaterdag.

Let op : bij betaling onder rembours via DHL kan er uitsluitend contant betaald worden. Zorg er daarom voor dat u voldoende contant geld in huis heeft.

Bij vooruitbetaling via de bank kunt u zelf het totaalbedrag overmaken naar onze bankrekeningnummer : 46.99.25.590. Doorgaans duurt dit circa twee ( 2) à drie (3) werkdagen. Zodra uw betaling binnen is, wordt uw bestelling verzonden. Bestellingen die vooruitbetaald zijn via de bank kunnen op maandag tot en met vrijdag geleverd worden. Indien er twee (2) weken na het plaatsen van uw order geen betaling is ontvangen, zullen wij contact met u opnemen. Uw order zal worden geannuleerd indien er geen betaling is ontvangen na vier (4) weken.

contante betaling bij afhalen

Als u ervoor kiest uw bestelling bij ons in de winkel : Pccentraal Westerweg 259 in Heiloo af te halen, dan rekent u daar af. U kunt pinnen en contant afrekenen.

iDEAL

Bij deze betaalmethode kunt u in de webshop van Pccentraal betalen door middel van iDEAL via uw eigen bank. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw bestelling afrekenen. U rekent af in de vertrouwde internetomgeving van uw eigen bank. Via de internetkassa op onze site selecteert u de betaalmethode iDEAL. Nadat u uw keuze voor uw eigen bank hebt gemaakt komt u in het internetbankierprogramma van uw eigen bank terecht om de betaling (uw aankoop) te bevestigen. Snel, simpel en veilig online betalen via uw eigen bank. iDEAL is bij Pccentraal volledig gratis.


Klik op boventaande afbeelding voor meer informatie over iDEAL !

Klik op bovenstaande afbeelding voor meer informatie over PayPal!

U betaalt elektronisch met uw Visa, Mastercard, Discover of American Express. Na de betaling wordt deze bestelling automatisch en handmatig gescreend. Om de veiligheid te waarborgen, kan u gevraagd worden een identificatie op te sturen. Dit kan via e-mail, post of fax. Bij betalingen met creditcard | PayPal kunnen de levertijden 2 á 4 dagen langer duren. Nadat uw betaling is goedgekeurd wordt uw bestelling verzonden. Voor betalingen met uw creditcard | PayPal brengen wij € 2,95 betalingskosten in rekening.

annuleren en retourneren

Heeft u een bestelling in onze webwinkel geplaatst en wilt u toch afzien van uw bestelling. Dan kunt u voordat uw artikel verzonden is deze kosteloos annuleren. Hiervoor neemt u contact op met Pccentraal : 072 5323302 | info@pccentraal.nl | Pccentraal Westerweg 259 in Heiloo. Vermeld a.u.b. uw naam adres en ordernummer (betaalreferentie)

Wilt u de bestelling annuleren, maar deze is al verstuurd, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. U laat de bestelling ongeopend weer meenemen door de bezorger. Als u uw bestelling al betaald heeft dan zullen wij de aankoopsom inclusief verzendkosten, nadat wij de retourzending hebben ontvangen, terugstorten op uw bankrekening. De gemaakte kosten die nodig zijn om het product te retourneren zullen wij hierop in mindering brengen.

retourneren

U heeft een afkoopperiode van veertien (14) werkdagen, ingaande op de dag na levering. Uitzonderingen zijn : op maat gemaakte computers | laptops,gepersonifieerde producten en software waarvan de verzegeling verbroken is. Daarnaast dient het product compleet in de verpakking te zitten (indien redeblijkwijs mogelijk), onbeschadigd te zijn en voorzien te zijn van de originele of een kopie factuur. U kunt ervoor kiezen om het product terug te brengen naar onze winkel aan de westerweg 259 in Heiloo of terug te sturen. Wij streven er altijd naar om zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug te storten. De maximale termijn hiervoor is dertig (30) dagen. Wanneer u producten wilt retourneren, dient u dit schriftelijke kenbaar te maken. Dit doet u door een e-mail te sturen naar info@pccentraal.nl . Vermeld hierbij in ieder geval uw naam- en adresgegevens, telefoonnummer, het desbetreffende ordernummer (factuurnummer) en uw bankrekeningnummer. Zie voor meer informatie artikel acht (8) van onze algemene voorwaarden.

retourneren en verzendkosten

U kunt uw product terugsturen naar het onderstaand retoursadres. Wij zullen de aankoopsom van het product, inclusief eventueel berekende betalingskosten terugstorten op uw bankrekening. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

online bestellen en offline retourneren

U kunt altijd het door uw bestelde product bij ons in de winkel aan de Westerweg 259 in Heiloo retour brengen. Onze medewerker zal dan de afhandeling verder voor u verzorgen.


klachten

Pccentraal doet er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Heeft u een klacht over een product of over onze dienstverlening, dan kunt u daarover contact opnemen. Pccentraal is telefonisch bereikbaar (072 5323302). U kunt uw vraag ook per e-mail stellen. Onze klantenservice beantwoordt uw vragen van maandag 13.30 uur - 17.30 uur, van dinsdag tot en met vrijdag 09.00 uur - 17.30 uur, zaterdags van 09.00 uur - 16.00 uur. Wij beantwoorden uw e-mail binnen twee (2) werkdagen. Ons emailadres info@pccentraal.nl. Stelt u uw vraag liever per post ? Ook dat kan bij Pccentraal. U kunt u brief sturen naar : Pccentraal Westerweg 259 1852 AG Heiloo. Binnen vijf (5) werkdagen kunt u een inhoudelijke reactie op uw brief verwachten. Uiteraard kunt u ook langskomen in onze winkel aan de Westerweg 259 in Heiloo.

© 2017 Pccentraal Westerweg 259 in Heiloo |info@pccentraal.nl | www.pccentraal.nl | 0725323302 . Alle rechten voorbehouden


ONTVANG ONZE NIEUWSBRIEF MET TIPS & AANBIEDINGEN

Chat

Hulp en ondersteuning

Vraag de technische
specialist om advies of hulp