* Wat doe ik als ik een vraag of klacht heb ? Pccentraal streeft naar klanttevredenheid. Bent u niet tevreden met een product of met onze service ? Dan stellen wij uw mening zeer op prijs. U kunt met uw vragen of klachten altijd bij ons terecht. Dit kan per telefoon 072 5323302 , via e-mail info@pccentraal.nl en per post Pccentraal Westerweg 259 1852 AG in Heiloo. Uiteraard kunt u natuurlijk ook langskomen bij ons in de winkel aan de Westerweg in Heiloo. Wij beantwoorden uw e-mailbericht binnen twee (2) werkdagen. Binnen vijf (5) werkdagen kunt u een inhoudelijke reactie op uw brief verwachten. Pccentraal beantwoordt uw vragen van maandag 13.30 - 17.30 uur, van dinsdag tot en met vrijdag van 09.00 uur - 17:30 uur en zaterdags van 09.00 uur - 16.00 uur. Onze medewerker beantwoordt al uw vragen met betrekking tot onze producten en diensten.

* U heeft een bestelling in onze webshop geplaatst en wilt deze annuleren. Hoe doet u dit ? Annuleren. Heeft u eenbestelling in onze webshop geplaatst en wilt u toch afzien van uw bestelling. Dan kunt u voordat uw artikel verzonden is deze kosteloos annuleren. Hiervoor neemt u contact met ons op. Dit kan per telefoon (072 5323302), via e-mail(info@pccentraal.nl), per post (Pccentraal Westerweg 259 1852 AG Heiloo) en uiteraard kunt u langskomen in onze winkel aan de Westerweg 259 in Heiloo. De openingstijden vindt u hierboven en op onze site, onder het kopje contact. Vermeld a.u.b. uw naam. adres en ordernummer (betaalreferentie). Wilt u de bestelling annuleren, maar deze is al verstuurd, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. U laat de bestelling ongeopend weer meenemen door de bezorger. Als u uw bestelling al betaald heeft dan zullen wij de aankoopsom inclusief verzendkosten, nadat wij de retourzending hebben ontvangen, terugstorten op uw bankrekening. De gemaakte kosten die nodig zijn om het product te retourneren zullen wij hierop in mindering brengen. Retourneren. U heeft een afkoelperiode van veertien (14) werkdagen, ingaande op de dag na levering. Uitzonderingen zijn : op maat gemaakte computers | laptops, gepersonificeerde producten en software waarvan de verzegeling verbroken is. Daarnaast dient het product compleet in de verpakking te zitten, onbeschadigd te zijn en voorzien te zijn van de originele of een kopie factuur. U kunt ervoor kiezen om het product terug te brengen naar onze winkel aan de Westerweg 259 in Heiloo of terug te sturen Pccentraal Westerweg 259 1852 AG Heiloo. Wij streven er altijd naar om zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug te storten. De maximale tijd hiervoor is dertig (30) dagen. Wanneer u producten wilt retourneren, dient u dit schriftelijk kenbaar te maken. Dit doet u door een e-mail te sturen naar info@pccentraal.nl. Vermeld hierbij in ieder geval uw naam, adres, telefoonnummer, het desbetreffende ordernummer (factuurnummer en uw (bank)rekeningnummer. Retourneren en verzendkosten. U kunt uw product terugsturen naar Pccentraal Westerweg 259 1852 AG Heiloo . Wij zullen de aankoopsom van het product, inclusief eventueel berekende betalingskosten terugstorten op uw rekening. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor u rekening. Online bestellen en offline retourneren. U kunt altijd het door uw bestelde product bij ons in de winkel aan de Westerweg 259 in Heiloo retour brengen. Onze medewerker zal dan de afhandeling verder voor u verzorgen.

* De betaling van mijn bestelling in de webshop is mislukt. Wat nu ? Als u voor het plaatsen van uw bestelling was ingelogd of u heeft een account aangemaakt tijdens het bestelproces, dan kunt u uw bestelling opvragen via onze website ( wel eerst inloggen). U klikt bij de desbetreffende bestelling op bijvoorbeeld het ordernummer dan ziet u direct de gegevens van uw bestelling. Met de button betalen|afrekenen kunt u alsnog betalen. (Bij de betaalwijze iDEAL kan het zijn dat u niet direct opnieuw kunt betalen). Wanneer het betalen via deze optie niet lukt, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Al s u uw gegevens bij de hand houdt kunnen wij uw bestelling direct bekijken en u adviseren wat te doen.

* Wat kost het om een artikel | product te laten installeren ? Alle tarieven kunt u vinden onder het kopje Klantenservice ;tarieven

* Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW ? Ja, alle op onze website getoonde bedragen zijn inclusief BTW.

* Ik koop met installatie. Moet ik ook de aankoopfactuur betalen ? Ja, want het is niet mogelijk om het artikel samen met de installatie af te rekenen. U betaalt eerst het artikel en dan maakt onze medewerker een afspraak met u voor het gebruiksklaar maken van uw computer bij u thuis of bij u op kantoor.

*Ik heb ergens anders hardware | software gekocht, maar wil dit graag laten installeren, is dat mogelijk ? Ja, u kunt een afspraak maken met onze technische servicedienst door te bellen :072 5323302 . E-mailen kan ook : info@pccentraal.nl.

* Mijn computer wordt traag en ik kan er haast niet meer mee werken. Wat is het beste ? Herinstalleren ? Wanneer opruimen (het weggooien van bestanden die u niet (meer) gebruikt) van een computer | laptop niet het gewenste resultaat heeft, want uw computer | laptop blijft traag. Dan wordt het dus tijd voor een herinstallatie van uw computer | laptop.

* Probleem bij het herinstalleren van uw computer | laptop is dat u alles kwijt kunt raken. Let op : al uw documenten, uw e-mail, uw downloads, contactpersonen en overig moet u dus eerst veiligstellen in een aparte map op een andere locatie (externe schijf | DVD | stick). Bij Pccentraal kunt u een afspraak maken voor het herinstalleren van uw computer | laptop.

* Denk aan het veiligstellen van uw data en bestanden ! Pccentraal kan u ook hierbij helpen.072 5323302|info@pccentraal.nl | Pccentraal Westerweg 259 Heiloo.

* Mijn harde schijf van de computer is vol en ik wil graag een grotere harde schijf. Welke schijf moet ik kiezen ? U kunt contact opnemen met onze servicedienst :072 5323302 of u kunt langskomen in onze winkel aan de Westerweg 160 in Heiloo. Wij helpen u graag bij het maken van uw keus.

* Kan ik ook een computer laten samenstellen naar mijn wensen (computer op maat) ? Ja dat kan. Als u doorgeeft wat u wensen zijn, welke onderdelen u in uw nieuwe computer wilt hebben, dan maken wij voor u een offerte. Het is ook mogelijk om uw bestaande computersysteem te upgraden.

* Hoe werkt Hulp op afstand ? Hulp op afstand is een extra dienst van Pccentraal. U dient hiervoor wel gebruik te kunnen maken van internet. Hulp op afstand is veilig en betrouwbaar. Pccentraal maakt gebruik van "hulp op afstand" indien u een probleem heeft en deze op afstand opgelost kan worden, u kunt blijven meekijken (niet de muis aanraken). Pccentraal kan alleen inloggen indien u als klant van ons een inlogcode krijgt. Wij kunnen dus niet zo maar even, zonder uw toestemming, op uw computer inloggen.

* Als ik een onderhoudscontract afsluit kan ik u, dan ook tussendoor, op locatie, laten langskomen ? Ja dat kunnen wij voor kleine problemen doen. Wellicht is het computerprobleem met hulp op afstand op te lossen.

* Ik wil een reparatie aan mijn computer uit laten voeren ? Iets in laten bouwen ? Virus laten verwijderen ?
Is dit mogelijk ? Ja. Ongeacht het merk, of waar u uw apparaat heeft gekocht, geldt : voor 12.00 uur gebracht, 17.30 uur klaar ! Dinsdag tot en met zaterdag. Alle merken, mits materiaal voorradig. Bij het inleveren van uw computer | laptop | randapparatuur kan onze medewerker u een kostenindicatie geven. Vallen de reparatiekosten hoger uit, dan zal onze medewerker u hierover inlichten voordat hij met de reparatie verder gaat. Zo komt u niet voor verrassingen te staan. Wel betaalt u de onderzoekskosten. Indien u de prijsopgave van de reparatie niet accepteert, berekent Pccentraal alleen de onderzoekskosten. De onderzoekskosten dient u voor teruggave van uw product te betalen. Indien u de onderzoekskosten niet betaalt, houdt Pccentraal uw product vast totdat u deze kosten betaald heeft.

* Wat is hardware ? Met hardware (is apparatuur) worden in de computerwereld alle fysieke componenten van een computer | laptop bedoelt.

* Kan ik bestanden kwijtraken ? Ja dat zou kunnen. U doet er verstandig aan regelmatig een back-up van uw bestanden te maken. U doet er verstandig aan deze back-up op een externe harde schijf (of Nas server) te zetten. Pcccentraal is niet verantwoordelijk voor (het kwijtraken) uw computergegevens. Standaard wordt door Pccentraal geen back - up gemaakt. Op verzoek van de klant zal Pccentraal proberen back- ups te maken, indien dit nog mogelijk is.

* Wat is een externe harde schijf | Nas server ? Dit is een losse harde schijf waarmee u makkelijk informatie (bestanden, foto's, camerabeelden, etc.) kan uitwisselen (op afstand). Het is handig om (regelmatig) een backup van uw computersysteem te maken en deze backup op uw Nas server te zetten.

* Hoe beveilig ik mijn computer ? Installeer een virusscanner (Norman) en werk die regelmatig bij. Installeer regelmatig updates van Windows. Download geen onbekende software, of software die u niet vertrouwd (vaak gratis). Pccentraal helpt u graag bij het beveiligen van uw computer en | of laptop. 072 5323302 | info@pccentraal.nl

* Hebben jullie referenties ? Ja. Pccentraal gelooft in mond - tot - mondreclame en zal daarom weinig of niet adverteren. Wij waarborgen de privacy van onze klanten en noemen om die reden geen namen op onze website. Wij zijn actief in het midden - en kleinbedrijf. Wij denken en werken klantgericht.

© 2017 Pccentraal Westerweg 259 Heiloo | info@pccentraal.nl | www.pccentraal.nl | 072 5323302 . Alle rechten voorbehouden


ONTVANG ONZE NIEUWSBRIEF MET TIPS & AANBIEDINGEN

Chat

Hulp en ondersteuning

Vraag de technische
specialist om advies of hulp